KOM.cz
Webhosting od 32,- Kč/měs (php, CGI, SSI, MySQL, subd., konference + řídící panel info
Domény .com, .net, .org za pouhých 300,- Kč/rok, zřizovací poplatek 0,- Kč ! info
Domény VašeFirma.kom.cz nyní zdarma. Nemusíte mít hosting u nás! info
Úvod     Objednávka     Webhosting     Tvorba WWW     Domény     Řídící panel     Ceník     Reference     Podpora    
Hostují u nás:
Hostujeme 489 domén, např.:

Proč hostují u nás:

Ověření domény:
doména:
v:

Hotline
Technická podpora:
tel.:604 574 527
podpora@kom.cz

Novinky
více zde
3.11.04 Webová továrna startuje.
25.2.04 změněna antivirová politika.
15.11.03 spuštěn vlastní záložní mailserver mail2.kom.cz
14.10.03 nový design.
14.10.03 odstraněny některé nedostatky v objednávce
13.10.03 upraveno stahování záloh z řídícího panelu
13.10.03 vytváří se indexová stránka k statistikám
10.10.03 zprovozněn náš vlastní sekundární DNS ns2.kom.cz
7.10.03 opraven webmail u několika účtů, kde nefungoval
6.10.03 zavedena funkce "Zakázat doménový koš"
8.9.03 znovu spuštěn webmail
23.8.03 zlepšen výkon. Zejména u FTP, řídícího panelu a phpMyAdmina
30.7.03 nový design
24.7.03-17:15 přechod do ostrého provozu a zahájení reklamní kampaně
1.5.03 zahájení testovacího provozu
1.5.02 začátek vývoje aplikačního softwaru

Jak snadno a levně zvýšit návštěvnost

    Emailový kurz "Jak snadno a levně zvýšit návštěvnost" zasíláme po částech během několika dnů. Vaše emailová adresa bude po skončení kurzu odstraněna z našich databází a neposkytneme ji třetí straně. Nebudeme vám zasílat žádné jiné emaily, než ty které obsahují náš emailový kurz. Jsme webhostingová firma a snad nám každý uvěří, že nestojíme o pověst spammerů.


O autorovi
    Autorem tohoto kurzu je majitel kom.cz Ing. Richard Ruibar, který se internetu věnuje od jeho samotných počátků v Čechách. Pamatuje vznik Seznamu :-) a sám vytvořil a provozoval (provozuje) několik webových aplikací. Z nich alespoň některé byly v dobách své největší slávy velmi úspěšné, jako například Dseznamka.cz, která dlouho patřila mezi nejúspěšnější seznamky českého internetu. Ve svém repertoáru má snad všechny druhy webových aplikací (ezin, chat, obchodní dům s provizním systémem, diskuze, databáze vtipů či inzerátů, online hru atd.) s vyjímkou bankovního terminálu. Z jeho posledních projektů jmenujme online hru Galactica nebo řídící panel a veškerý aplikační software webhostingu na kom.cz.
    V jistém období zčásti zanevřel na český internet a věnoval se hlavně internetu zaměřenému na USA návštěvníky a celosvětově. Přitom si osvojil řadu internetových marketingových technik, mezi nimi například metody jak se ve vyhledávačích umísťovat na prvních místech při zadání konkrétních klíčových slov. Zvídavý čtenář si to může ověřit například na vyhledávači Google zadáním klíčového slova "seznamka", kdy se mezi prvními zobrazí buďto Dseznamka.cz nebo její alias seznamka.kom.cz. Nebo u klíčového slova "penpals", kdy se projekt EasyPenpals.com zobrazí, v době psaní tohoto textu (31.7.03), okolo patnáctého místa. Budete-li tento text číst o několik dnů později, již bude pravděpodobně opět v TOP 10.
    Rozhodl se, své těžko a draze získané zkušenosti sepsat a poskytnout české internetové veřejnosti. Tento emailový kurz, je prvním pokusem, který má za cíl zjistit, zda má smysl věnovat čas této činnosti. Jestli jsou čtenáři, které taková tematika zajímá a zda vůbec je autor schopen své zkušenosti touto formou předávat, jestli umí psát. Proto je tento kurz zcela zdarma.


O díle
    Autor měl to štěstí, že za několik let, kdy se věnuje internetu získal postupně tyto tři druhy zkušeností: návštěvník, tvůrce, administrátor serveru. V tomto díle jsou mmj. popisovány zkušenosti a závěry plynoucí z interagce posledních dvou: tvůrce versus webhsotingový provider.
    První část díla je věnována popisu zkušeností se dvěma druhy webhostingů, jedním který účtuje za přenosy a druhým, který za přenosy neúčtuje. Autor nejprve na základě zkušeností dospěl k závěru, který z nich je lepší. Později, když se začal starat o vlastní server, pochopil proč. V emailovém kurzu "Jak snadno a levně zvýšit návštěvnost" zcela otevřeně a bez jakýchkoli tajností popisuje své zkušenosti i závěry na toto téma.
    Zatímco první část díla je věnována tématu: "Co učinit na straně serveru" resp. "Jak vhodně zvolit webhosting", aby stroj sám nebrzdil návštěvnost. Druhá část je zaměřena na správnou tvorbu webu tak, aby on sám svou strukturou, designem ap. nebyl překážkou růstu návštěvnosti. Jsou zde vyjmenovány a vysvětleny některé zásady, jake správně dělat web, aby návštěvníci neutíkali předtím, než se načte první stránka. Dále zásady jak vytvářet web s ohledem na to, aby nebyl ztracen ve vyhledávačích. Neposkytuje však úplný návod, jak se například na Google dostat do TOP 10.
    Třetí část díla se již netýká návštěvnosti a je jakýmsi bonusem, za čtenářovu trpělivost :-). Obsahuje jedno marketingové tajemství, které se na americkém internetu běžně prodává za 200 USD. Dále úvahu na téma pay-per-click bannerových sítí v Čechách, odpovídá na otázku, kdy taková firma v Čechách vznikne a proč. A na závěr jeden malý dárek pro čtenáře kurzu.

Poznámka na závěr: tento emailový kurz není skrytou formou propagace našeho webhostingu. Věty typu: "Jedině hosting na kom.cz je nejlepší", v kurzu nenaleznete. Místo toho občas narazíte na formulace: "Vřele vám doporučuji volit tento druh webhostingu, ať již u kom.cz nebo někde jinde." ... Ostatně, úsudek si udělejte sami:

Objednávka emailového kurzu
Jak snadno a levně zvýšit návštěvnost

vaše emailová adresa:

    Kurz zasíláme ve formátu HTML, v případě, že váš poštovní klient tuto možnost nepodporuje, zaškrtněte toto políčko a my vám jej budeme zasílat jako přílohu.